
Lento starttaa aamulla kello 8 Helsingistä Tukholman kautta Kuala Lumpuriin. Seuraavana aamuna ollaan perillä ja ensimmäinen yöpyminen sukulaisilla. Aamiaisen jälkeen serkun kanssa autolla Ipohiin jossa pari yötä sukulointia. Ipohista bussilla pohjoiseen Butterworthiin ja lautalla Penangin saarelle pariksi päiväksi. Penangin saarelta 3h:n lauttamatka Langkawin saarille jossa 3 yötä. Langkawilta lennetään aikaa säästääksemme takaisin Kuala Lumpuriin jossa nopea vaihto lennolle Kota Bharuun itärannikolle. Sieltä teksillä (=taksi) Kuala Besutin kylään josta tunnin venematka Perhentianin saarille. Siellä sukeltelemme 5 päivää. Saarelta taas takaisin mantereelle veneellä ja edelleen teksillä takaisin Kota Bharuun jossa meillä on koko päivä aikaa (paitsi että se on perjantai eli muslimeiden pyhäpäivä ja kaikki paikat kiinni mitä luultavimmin) ja iltalento Kuala Lumpuriin jossa viimeinen yö lentokenttähotellissa ennen lentoa Suomeen. Varaamiemme hotellien ja lentoyhtiöiden linkkejä vasemassa reunassa.
*Klik* kuvan päällä ja saat sen suuremmaksi (samaan ikkunaan).
Miten hoitui nuo lennot välillä LANGKAWI-KL & KL-KB-KL?? AirAsia ja MAS?? AirAsialla lennot ainakin 5MYR KL-KB =ilmaista :o
VastaaPoistaSiisteillä koneilla pääsette lentämään :p
•Embraer170/190(Brasilian klahja maailmalle) tai Airbus A319
•Boeing 747-400
•Boeing 737-300 /Airbus A320-200
Perhentianille on mieluisampi vaihtoehto mennä hitaammalla veneellä. Tästä kymmenen pistettä ja joka toiselle papukaijamerkki ;)
Air Asialla mennään nuo sisäiset lennot aikataulullisista syistä. Bonareilla (Malaysian Airlines) olisi ollut kätevä hoitaa nuo kun pitkästä lennosta sai jo hyvät bonarit. Pakko vaan ehtiä neljän pintaan itärannikolle. Vesa muistaa paljon nuo lennot maksoi, ei saatu mitään special dealia mutta halvat oli.
VastaaPoistaMentiinkö viimeksi kummalla veneellä Perhentianille? Varmaan nopealla kun silmämunat oli takaraivossa :)